Måndag & ny vecka...

Jepp, & det känns rätt skönt. Nu blir det fokus på arbetet & inte på att dra ihop en fest för mer än 40 pers. Skönt att få använda huvud till lite mer än att baka rabarbertårtor & köttfärspajer. Eftersom jag dessutom åker till Italien om inte mindre än 10 dagar så känns det lite som att det är panik på att avsluta så många projekt som bara tänkas kan så att jag inte behöver dra med fem pärmar med artiklar till Europa. Övervikt är aldrig kul i första läget & att casha euros för artiklar om sandtransport från Sahara under de senaste 25.000 åren känns ju så där lagom hippt. So, nu är tanken att jag ska var Ms. Supereffektiv inte bara i hemmet lilla förklädsvrå utan även på avdelningen. Sedan tror jag inte att det kommer att göra fullt lika mycket för figuren att sitta framför datorn som att stressa som en liten råtta inför 40-årskalaset. Fatta, jag gick ned typ ett & ett halv kilo under de dagarna... Att sitta still är alltså den moderna människans undergång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0