Fuskar lite...

& jobbar hemma idag, kan pressa in lite mer utomhus på schemat då. Har således just ätit lunch i trädgården tillsammans med Paul & Mammut. Den sistnämnda ägnade sig dock mest åt att snurra fast sig kring stolpar/trädgårdsmöbler/skottkärror. Jäklar i min låda vad katter suger på att sitta i sele, de verkar ha en inbyggd magnet som alltid enbart pekar mot saker som de kan fastna i. Helst till den graden att de närmast kvävs innan man hinner dit (typ 5 sek senare, det spelar ingen roll hur snabb man är, de håller ändå alltid på att dö). Nu är vi inne igen & Mammut ägnar sig åt favoritsyssla nummer två, sova. Just nu ligger han i handfatet på övervåningen & snosar. Han är så rolig med sina sov-vanor, han kan däcka var som helst & ser cirka 50% av tiden ut mer ut som en liten baby än en katt...
I mean... så här ska de väl ändå inte tycka att det är oki att sova?

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha! Jodu. Jag hittade ingen extrem på internet, men kolla in stilen ändå här http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=8650773 I Lycksele är det ännu längre på sidorna.

Jag tänkte på dig idag! Åsså skriver du, läskigt. ;) Hur är det med dig?

2010-05-05 @ 19:58:30
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: ma

Vilken skön snubbe!

2010-05-05 @ 21:01:35
Postat av: Ida

Maja - MEN GUD VAD FULT! Tack så jättemkt för länken, nu vet jag vad jag har att vänta mig när jag kommer hem till sommaren...



Ma - Jo, han är rätt skön. Vi tror att vi kommer att behålla honom. :)

2010-05-05 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0