Vårstäd i bloggen!

Hepp - efter... tja en fyra år eller så fick jag slutligen nog av allt det GULA. Det kändes lite som om en kyckling exploderat över hela bloggen. Så dagen har ägnats åt att fixa till det hela lite, pimpa bloggen helt enkelt! Vi börjar lite försiktigt så här, så får vi se om jag blir mer modig & tar ut svängarna lite senare. Just nu känner jag mig dock rätt nöjd & fokuserar därför på att rensa upp i kategorierna istället, tar en evig tid - mest för att jag var en idiot när jag skapade dem. Noll konsensus & dumma namnval. I mean, det är väl ingen vettigt funtad människa som kikar igenom listan över vad jag väljer att skriva om & bara "TJOHO, 'cry, cry, cry' - det vill jag läsa mer om!"... Anyway, tanken är alltså att det ska bli bättring på saker & ting!

Kommentarer
Postat av: ma

Jag tycker din nya layout är stilig och elegant - utan att glömma bort den lilla bilden på dig ovanpå högerspalten. M

2011-04-18 @ 19:14:28
Postat av: Ida

Tack! Det känns lite "trevligare" tycker jag. Dessutom gillar jag blomstermotivet på bakgrunden - känns som om det passar mig!

2011-04-18 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0