Fullkomligt värdelöst...

att vakna klockan fyra på morgonen. Det är bäckmörkt ute, två timmar kvar tills acceptabel frukosttid & enda sällskapet består av Mammut som just nu har ett "private moment" med ett av sina gosefår (bara ett enda får som gäller - i annat fall hade vi inte uppmuntrat fårsamlandet). So what to do?


Jag tänker: träna, läsa lite flygplatsupplockade urschlighetspockets & drömma om nästa projekt... Jag behöver något nytt att se fram emot nu när Fjällräven Classic har avslutats, frågan är bara vad...

Kommentarer
Postat av: Jo

Kära vän! När man vaknar kl 4 på morgonen så SOMNAR MAN OM! Skulle aldrig drömma om att gå upp då om inte väckarklockan tvingade mig för en resa eller dyl. Men men, vi har väl tidigare konstaterat att vi inte fungerar på samma sätt =)



Kram!

2011-08-15 @ 12:16:21
Postat av: Ida

Jo men det här är nog för att jag fortfarande håller på att försöka ställa om från Sverige-tid. Fyra på morgonen här är ju klockan tio hos er. Dessutom så la jag mig klockan tio i gårkväll för att jag var så trött. Så jetlag i kombo med 6 timmars sömn i ryggen gjorde det omöjligt att somna om. Jag försökte! :)

2011-08-15 @ 13:01:02
Postat av: Jo

Ok, då är du förlåten =)

2011-08-16 @ 09:38:08
Postat av: Ida

Ja & idag är jag bättre! 06.25 - helt acceptabel tid!

2011-08-16 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0