En annan sak jag inte köpte...

Blev även sugen på att införskaffa dessa små blommor - tanken är att man ska sätt dem på sitt glas & på så sätt inte behöva inse genom klunk två att man norpat någon annans glas. Blev så där tvärkär bara för att de var så söta + regnbågsspektrat, är svag för sånt. Fast sen insåg jag att det skulle vara ett skitdumt inköp. För antingen har vi max 8 pers till middag & då sitter alla till bords utan något övermått av mingel, eller så har vi typ 50 pers över & då får vi ändå köra på plastglas = billigare att bara skaffa en märkpenna.


Fast en liten röst inom mig ropar fortfarande "köp dem, köp dem"... Herregud vilken sucker man är för prylar.

Kommentarer
Postat av: Jo

De där kan du ju göra själv Ms Bree. Bara köpa filt och börja klippa ;)

2011-12-13 @ 19:41:02
Postat av: Ida

Jo men jag kom ju på det... så nu måste jag iväg & köpa filt också... :)

2011-12-13 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0