Forget about baby food - eat cat food!

Toronto bjöd på en riktig väderrysare igår: regn, sol, regn, sol... Har man bjudit in väldigt mycket folk på fest småhoppas man liksom att det ska hålla sig till det senare - det blir lite jobbigt att knöla in 30-40 pers i vårt lilla hus. Är trevligt om man kan undvika känslan av "lågstadieklass som testar hur många pers man kan trycka in på skoltoaletten". Anyway, vi hade tur & alla kunde vara ute - utom jag då som hängde väldigt mycket i köket, men jag hade bra sällskap av festens sötaste lilla svenska. Elsa tyckte nämligen att det var skitkul att kuta in i köket, kika på mig under lugg & sedan stjäla en eller två bitar av Mammuts torrfoder. Det innebar nämligen att jag var tvungen att jaga henne, vilket är sjukt rolig underhållning för någon som närmar sig två. Själv tyckte jag att det allra roligaste var när Fredrik helt stressad upplyste Victoria om att hon faktiskt även ätit lite av torrfodret & Victoria bara "jaja...". Så skönt med soft inställning!


Nu, så här dagen efter, känner jag mig som en rätt sliten stärna - blir ju lätt så när man hållit igång till fyra på morgonen. Fast samtidigt är jag så grymt nöjd med gårdagen, det känns som om den inte kunde ha blivit så mycket mer lyckad & det är himla tillfredsställande att känna att man rott i land ett projekt så pass bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0