Sliiiiten...

Så. Sliten. Jag som vanligtvis trillar i säng mellan 11 & 12 känner mig helt ur gängorna enbart baserat på att jag hängt ute till 2 snåret. Lägg sedan på den där gratis alkoholen & slutresultatet blir att det känns som någon kört över mig med en ångvält. Fast. Det var det värt, PDAC är så galet att ett par halvkassa mornar inte räknas för fem öre. Gårdagen slutade på Sneaky Dees, en mexikansk ställe för fyllemat. Mellan mina omelett-tuggor höll jag & Rasmus på att totalt storka över att Therese & Mattias verkade komma överens något helt vansinnigt bra. Så pass att hon satt & matade honom med en fiskhamburgare... I mean. Det var en så overklig kombination - tysta urfinske Mattias & så Therese som är ovanligt anti allting för att komma från neutrala Sweitz & sedan, den där fiskhamburgaren. Kan man hitta något mer oromantiskt att mata någon med? Bara föreställ dig den mentala bilden... Jag måste erkänna att jag fann det hela enormt roande - jag & Rasmus var rätt rörande överens om att over-size snabbmat aldrig borde inkluderas i någon form av faciliterat matintag.

Kommentarer
Postat av: ma

Vad kul att du haft långresta vänner från Europa på besök i Toronto. M

2011-03-10 @ 21:44:07
Postat av: Ida

Det var väldigt skönt! Fast nu känns det rätt ensamt & tomt...

2011-03-11 @ 02:45:41
Postat av: ma

Ja, det blir ju en tydlig skillnad vid avsked. Men visst är det snart du får ett kärt besök från Norge! M

2011-03-11 @ 21:33:27
Postat av: Ida

Jo jag får ett fantastiskt besök från Norge. Å andra sidan, varje gång jag får besök från Finland kan jag inte låta bli att undra lite över hur saker & ting blivit om jag inte flyttat hit...

2011-03-12 @ 02:47:48
Postat av: ma

Är det så! M

2011-03-12 @ 16:37:21
Postat av: Ida

Um, men så ser man till att jobba en hel massa & hålla fokus borta från alla "om" & "tänk" & "kanske" - så blir huvudet lite klarare efter ett tag.

2011-03-13 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0