Utomhuskontor!

Jobbade ute i 1.5 h & det var helt fantastiskt. Så efter det fanns det liksom inget alternativ, jag måste ha ett utomhus kontor. Här har jag påtat på i källaren & fixat när jag kan skapa en jobboas i trädgården. Blond moment... Anyway, kanaliserade lite finsk uberenergi & lyckade ta mig en himla bra bit från detta...


Jäklar vad jag gnodde. Som en underbetald filipino (fast de tjänar nog i alla fall mer än moi, yey för PhD-studier i  Canada) snurrade jag runt & jagad spindlar på flykten. Får se på det som dagens andra seriösa träningspass. Ett träningspass som dessutom luktade himla gott!

Grumme Grönsåpa. Sommarlukt! Allra helst ska det i & för sig vara gulsåpa, men nu har inte SWEA tanterna tagit in det så jag får nöja mig med det näst bästa alternativet. Det näst bästa SVENSKA alternativet that is, även grönsåpan är helt totalt överlägset alla Canadensiska gift cocktails.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0