Fly high!

I hela mitt liv har jag varit rätt aktiv i sömnen - knatat runt lite & pratat massor. Övernattande vänner har fått höra långa utläggningar om hur vi ska rädda sköldpaddor, om att "ALLA POLLEN ÄR MINA" & "ta bort ansikterna från taket". Aldrig har jag varit den som kunnat fnissa ÅT någon annans nattliga pladder. Tills jag träffade Paul. För Paul drömmer om att flyga. I natt vaknade jag av följande monolog:

"I can do it... I can do it... it's all about momentum!... How much was it again? $700... no that's to much without insurance - $500? It's a deal... Oh I can do it, I CAN DO IT!"

Om jag fnissade? Jo, hejdlöst.

Kommentarer
Postat av: Jo

"Jag kan flyga, jag är inte rädd" =)

2011-12-02 @ 00:27:43
Postat av: Ida

Åh vad jag önskar att Paul svenska skulle bli... eh hjälplig så att jag kunnat tvinga honom att se alla de där gamla svenska klassikerna!

2011-12-02 @ 04:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0