Happy November to you too...

Paul imorse "HAPPY 1st of November!!!"

Själv låg jag & bara försökte tokignorera att mitt högra öga bultade något grymt. Vacklade upp ur sängen & konstaterade att universum beslutat sig för att även förfula min högra ansiktshalva. En vagel. Men tack för den.

"Happy fucking November" mumlade jag till min spegelbild & gick ner för att googla behandlingsalternativ. So. Nu blir det läkarbesök i eftermiddag. Walk in clinic, oj vad kul... FAST. Bara för att november börjat riktigt uselt så behöver det ju inte fortsätta på samma sätt. Så jag har helt enkelt bestämt mig för att november ska bli min "FUN month". Jag ska verkligen dedikera tid till att ha roligt, äta gott & bara umgås med personer jag tycker om. Happ, det blir mitt novemberlöfte!

Kommentarer
Postat av: ma

Har du kikat för mycket i små bootis? M

2011-11-01 @ 18:56:01
Postat av: Ida

Nja, men någon form av bakterieinfektion har jag fått. Hoppas på en kur antibiotika så att jag kan bli av med eländet omgående.

2011-11-01 @ 20:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0