For cool and enthusiastic babies!

Jag fortsätter med mina små baby boots fastän jag börjar få tokslut på ungar att ge dem till... Måste se om jag kan få till något med SWEA & julmarknaden... Men oavsett om jag får igång det här som ett bröstcancerprojekt eller inte (i vilket fall jag kommer att ha småbarnspresenter till dödagar) så har jag så grymt kul med de här små skorna. Det är lite som när vi fick vår första dator med färg hemma & jag satt i paint & ritade "vackra flickor" i oändlighet. Först ritade jag en svartvit version & sedan satt jag & fyllde i klänningarna med färgbyttan i varenda färgkombo som fanns tillänglig. Minns att jag var svag för Robin Hood inspirerade klänningar, i olika gröna nyanser... Anyway, dessa skor tjänar lite samma syfte. Jag lyfter på locket till garnlådan, kikar ner på färgkaoset & känner ett sug efter att para ihop så många olika färgkombos som bara möjligt.

Igår blev det marint & orange - for babies that dreams of Hollywood!


Kommentarer
Postat av: ma

Fuffsöta!

2011-10-18 @ 22:33:53
Postat av: Ida

Fuffsöta? :) Jag antar att du menar tuffsöta - för de tycker nämligen jag att de blev!



Kram!

2011-10-18 @ 22:53:01
Postat av: Fröken Udda

Nej men gud så fina, de borde du ju sälja! ps. fin blogg!

2011-10-18 @ 23:54:54
URL: http://frokenudda.blogspot.com/
Postat av: Ida

Tack! Jag funderar faktiskt på att göra just det - sälja dem & skänka överskottet till bröstcancerforskningen. Bara lite osäker på om det verkligen skulle fungera...

2011-10-19 @ 03:49:40
Postat av: ma

Ja, jag menade tuffsöta - hi, hi!

2011-10-19 @ 20:36:07
Postat av: Ida

Men fuffsöta låter väldigt gulligt det med, lite som en tuff, fluffig kattunge!

2011-10-19 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0