Bibliotek mot gästrum mot kontor...

När vi flyttade in i huset dog vi ju lite inombords över alla bjärta färger & tillbringade typ ett år med att måla om ALLT. Sovrummen var katastrofala & det som vi såg på som vårt bibliotek var blått till den milda grad att det var direkt huvudvärksframkallande. Så det blev beige & gästrum, eftersom vi insåg att det inte riktigt var kompatibelt med massa bokhyllor pga dimuntiv storlek.


Vi knölade in lite möbler hipp som happ & var rätt nöjda med det...

tills den här våren/sommaren då Martin, SussieQ & Viktor kom på besök. Då fick vi pimpa lite. Paul borrade hål i bokhyllan & riggade ljus...

& så drog vi upp en tavellist av bara farten.

& så har det förblivit fram tills idag. För ikväll blir det ändring. Jobbar hemma så mycket just nu att jag behöver ett eget kontor. Vardagsrummet korkar igen av alla pärmar, artiklar & datorskärmar (jag har två för mina analyser). Det är ett litet helsike att hitta någonstanns att äta middag eftersom det numera är lite för kyligt för att sitta i solrummet. So. Ikväll & de kommande dagarna är det fullt fokus på operation hemmakontor. Återkommer med bilder när saker & ting är någorlunda iordning.

Kommentarer
Postat av: ma

Jag tycker mig känna igen korten i de små tavlorna. Var har du skaffat ramarna och det andra tillbehöret för att få så snyggt outfit? M

2011-09-24 @ 16:00:28
Postat av: Ida

Som sagt, IKEA. Tyckte att dina växtplanchkort var så fina att jag inte kunde skiljas från dem.

2011-09-25 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0