If I had a million dollar...

Då hade jag köpt mig en liten stuga här - för hjälp vad fint det är!


Jag hade försökt mig på att lära mig segling, men nöjt mig med en liten roddbåt om sjösjukan varit för svår att tampas med.

Hade jag haft lite mer än en miljon hade jag kanske till & med frestats till att bli superexcentrisk & skaffa mig ett litet pontonflygplan! Det bygger ju i & för sig på om jag lyckats arbeta bort min flygrädsla... Men jag måste erkänna att den här typen av flygplan faktiskt gör mig lite ivrig. Känner inte alls ångest på samma sätt, utan mer nyfikenhet. Kan kanske bero på att överlevnadschansen vid landning på vatten måste vara avsevärt högre än om man dimper ner med en boeing...

& så hade jag införskaffat en sån där urtypisk nordamerikansk solstol & suttit & sippat iste i solhatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0