Buhu!

Fortfarande inget pass & jag sliter mitt hår. Vaaart har det tagit vägen?! Onda små troll som ätit upp mitt pass, lämna tillbaka nu! Enda positiva med hela det här pass-sammanbrottet är att huset blir väldigt rent. VÄLDIGT rent. Jag har precis skurat ur micron som exempel. Inte så mycket för att jag trodde att passet uppehöll sig där inne - men för att jag behöver utlopp för desperationen jag känner just nu. En desperation som även fått mig att städa toaborstekoppen... ni hör ju hur illa...

Kommentarer
Postat av: Jo

Oh no! O du som precis fixat ett nytt. Jag håller tummarna och ber till gudarna att du hittar det.



Stor kram!

2012-04-05 @ 21:35:30
Postat av: Ida

Tack för tummhållandet, det fungerade! Puss!

2012-04-06 @ 03:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0