Say Hi to my new Cupcake Stand!

En av de saker det investerades i igår... Cupcake stand!


Ingenjör Ida satte genast igång med det utmanande projektet "skruva ihop". Som tur var hade jag Paul som peppade samt världens mäktigaste skiftnyckel till mitt förfogande.

Stor koncentration...

På med toppen...

& TADA! Färdigt cupcakeställ! Pryttlade ut små formar bara för att få lite känning på hur det kommer att se ut när jag de facto har något att fylla stället med. Jag tänker att jag börjar idag, med minimajsbrödsmuffins. Courtesy of the Mayo Clinic.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fint! :)



Eftersom jag inte orkar scrolla ner varje gång jag ska fortsätta svara, så skriver jag här istället ;) Haha, stiligt där Totte!

Vill poängtera att det hela tiden är samma kille som sällskapar med oss, och Iris har liksom inte alltid den bästa känslan för tajming, utan stör i tid och oftast OTID. Men den lugna norrlänningen tar det med ro... pjuuuh; "Men Patrik, KNUFFA ner henne då!". "Jag vågar inte...". (Iris sitter i fönstret bredvid sängen och tycker det är en utmärkt tid att stirra ut oss, se farlig ut och lägga öronen bakåt)

2012-02-19 @ 16:52:15
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Bra initativ!



Jo Totte gjorde ett utmärkt jobb som förkläde! :)



& norrlänningar är bra killar, så congrats.

2012-02-19 @ 22:53:07
Postat av: Matilda

Ironin i att bo i absolut sydligaste sverige och träffa en snubbe från norraste norr!



Trasmattan är faktiskt varken ärvd eller loppis, utan ett Lagerhaus-fynd för 139 kronor!

2012-02-20 @ 11:41:09
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: ma

Så du klarar dig utan verktygslådan pappa gav dig när du flyttade till Lund. Vicken skiftnyckel - va! Kram M

2012-02-20 @ 21:25:05
Postat av: Ida

Matilda - det bästa av två världar! Fat jag blir nyfiken, hur långt norrut kommer han? Gällande trasmattan, verkligen ett fynd - så fin!



ma - ja... verktygslådan var kanske inte prio ett att packa när jag flyttade hit. Så jag får försöka reda mig med min itte bitte skiftnyckel bäst det går.

2012-02-20 @ 21:42:35
Postat av: Matilda

Jag ska stilla din nyfikenhet... Luleå! ;)

2012-02-21 @ 11:07:23
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Lule! Det är ju super - dels är det lätt att ta sig dit & så är det rätt stort. Faktum är att det är till just Luleå som jag funderar på att flytta när den dagen kommer. :)

2012-02-21 @ 18:19:07
Postat av: Matilda

Har faktiskt aldrig varit där! :)

2012-02-22 @ 11:33:30
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Luleå är en jättefin stad, MASSA vatten överallt. Min farbror bor där, så jag har varit där rätt mycket som mindre. Stort plus för vår familj är att de har Naturkompaniet, obligatoriskt stopp innan man åker upp till Kebnekaiseområdet.

2012-02-22 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0