Det här med semester...

Um, folket på blogg.se har tagit semester & det märks, för bloggen fungerar sådär i nuläget... Så jag ber om ursäkt för avsaknaden av inlägg idag, men det ville sig helt enkelt inte.
 
Anyway... Har just avslutat ett SWEA-möte hemma hos mig, med syfte att diskutera igenom kokboken. Känns som att vi har en rätt bra plan nu. Dessutom får jag hjälp med texten, vilket är guld värt! För shit så svårt det är att skriva BRA om mat. Man vill ju inte bara skriva "Jättegod chokladpudding" - man vill ju veta VARFÖR den är så god... & där känner åtminstonde jag att jag får kämpa lite med att få till det. Får väl använda bloggen som övningsplattform - ska försöka lägga upp lite mer matinlägg & så får ni väl hissa eller dissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0