A few more engagement photos...

Tisdag & helgen känns SÅ långt borta för mig som inte har ledigt imorgon... så jag piggar upp mig med att titta på lite fler förlovningsbilder! Gillar de här två som en av tjejerna i vår grupp tog. De är inte så "in your face", vilket känns som ett bra bryt. Gillar dessutom maskrosbollarna på den första bilden &...


granskotten... herregud vad jag älskar granskotten! Jag vet mamma, det tillhör släktet "barrhelvete" - men jag har varit fast i maple land så länge nu att jag blir lipfärdig när jag ser en tall eller en tuva blåbärsris.



Kommentarer
Postat av: Marianne

Den andra var ju riktigt fin!

2012-06-05 @ 18:11:55
Postat av: Ida

Tack! Jag tycker väldigt mycket om den, kanske speciellt för att den känns lite "hemma" med grantopparna. Sen att den togs mitt i planteringarna i en rondell är en annan femma! :)

2012-06-05 @ 18:24:17
Postat av: Aleka

jättehärliga bilder!

2012-06-05 @ 20:03:05
URL: http://swedishingreece.blospot.com
Postat av: Ida

Tack! Funderar p[ om vi kanske ska ta ett gäng till, har nämligen fått ett till erbjudande om en fri plåtning... & det var ju himla kul!

2012-06-05 @ 20:13:31
Postat av: Jo

De är verkligen sååå mkt finare än stubben =) Min favorit är nog den första ändå. Den andra känns ändå inte så naturlig med tanke på finkläder i en granplantering =) Den andra är som att ni var där och så har fotografen bara gått förbi och tänkt att det såg fint ut. Helt klart min favorit =)

2012-06-06 @ 13:23:15
Postat av: Ida

Hahaha, jag dör när jag tänker på stubben! Alltså, nästa gång jag ses måste jag ta med den cd-skivan & visa, katastrofbilder! :D



Så ja, allt efter det var en förbättring - men jag gillar de här två eftersom det känns just så som du beskriver, mer spontanfoto!



KRAM!

2012-06-06 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0