Cake decorating 301 - part 3

Så skönt att få komma till kakbakeriklassen idag... banka ner lite frustation i sockerpasta! Tåtade ihop kantband till lagren & satte sedan igång med projekt spritsa.

Har fortfarande en massa jobb kvar att göra - så med tanke på att jag bara har tre timmar kvar nästa lördag blir det hemläxa. Vill tillverka massa små glasyrrosor att fästa under öglorna på övre raden, samt ett gäng små sockerpastblommor till  övre raden av det understa lagret.

Svårt att förklara hur jag tänker eftersom jag knappt vet hur jag tänkt mig själv! Jobbar mest på på känsla. Så här långt har det fungerat sådär & de katastrofala felen har jag lyckats mörka. :) Man kan göra mycket med glasyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0