Men ÅH så dåligt - men jag måste skratta i alla fall!

Paul gillar att leka med ord & är väldigt bra på det, nu har han börjat försöka sig på svenska ordvitsar. Igår när vi satt i bilen på väg ut till stugan åkte vi förbi en farm - massor med olika djur: hästar, lamor, hjortar...

Paul - Ida, what's that painted Swedish horse called again?
Moi - Dalahäst!
Paul - So... if you would paint a lama like that, what would you get then?
Moi - I guess a Dalalama... Oh, you're awful!

Paul fnissar nöjt...

Kommentarer
Postat av: Jo

Stor applåd från Jo! Hysteriskt skrattdålig ordvits, jag älskar det =)

2012-06-11 @ 21:41:48
Postat av: Ida

Gud så dåligt den var - jag bara "ÅHHHHH, it hurts!". Fast jag tycker att det var rätt imponerande att han fick till den! :)

2012-06-11 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0