Så mycket skönare...

I flera dagar har tanken varit att vi skulle åka upp till stugan ögona böj efter avslutad dekorationskurs. Men igår alltså... herregud vad osugen jag var på att sätta mig i varm bil & åka hela vägen upp bara för att sova på luftmadrass & slita som en gnu. Så efter mycket vånda pep jag ur mig ett litet "kan vi åka imorgon" & så visade det sig att Paul kände PRECIS likadant, men inte velat säga något för att "det var bestämt". Åh, kändes som högsta vinsten att slippa åka! Så vi åkte till IKEA & köpte sjukt mycket förvaringsbackar, plockade på oss sushi & åkte hem & mös i trädgården.

Paul passade även på att provsmaka det här årets midsommaröl...

Sen gick vi in & röjde i källaren till klockan ett på natten. Eller, Paul röjde igenom lagren av bråte han samlat på sig. Jag städade gästtoaletten. Så där kul lördagsunderhållning kan man ju tycka, men vi var båda helt lyriska - för när vi väl kom till det stadiet att vi inte orkade jobba mer så kunde vi ju gå & lägga oss i vår egen säng, inte på luftmadrass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0