Liten är trött...

Jag inser ju att jag är jättevåpig just nu, Mammut är alltid världens sömnigaste från klockan tio fram tills klockan 4/5, men när han inte är på topp oroar jag mig lite extra när han bara sover. So, jag har varit & petat på honom cirka 152 gånger under förmiddagen. Tillslut blev han trött på mig, satte sig upp & tittade på mig med tidernas mest minimala ögonspringa. Jag lommade därifrån & sitter nu & ångestar över två saker:

1) Att avdelningen har sin semi-formal ikväll = vi måste gå dit = Mumin är själv
2) Att vi lovat att åka ut till stugan imorgon & deala med anticimexkillen = Mumin är själv


Min lilla älskade tuffs, varför kunde du inte ha satt i dig lite yucca palm, tops eller gummisnodd? Sånt som normala katter äter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0