We need to take action...

Jag tror att Pauls pappa håller på att gå ner sig i en depression. Han har en tendens att ibland fly ner till källaren & tillbringa för mycket tid framför datorn (vilket jag kan förstå, det hade jag också gjort om jag var han). Man vet alltid när han sitter där för mycket - för helt plötsligt får man en massa mail om alltsköns... onödigheter. Jag älskar Pauls pappa, men vill jag läsa upp mig på mikroskop då gör jag inte det genom tidningsartiklar som man kan läsa i The Star. Hade jag någon gång trillat på huvudet tillräckligt många gånger för att vilja bygga ett hobbithus, tja - då tror jag inte att jag behöver online beskrivningar  - det kommer nog rätt spontant... De ämnen han skickat vidare på sista tiden har blivit alltmer udda & idag... tja, idag slog vi något slags rekord - "Legalize Marijuana in Canada!".

Alltså... WTF?! Om ens dotter drog marijuana som tonåring & fick ett bipolärt bryt med allsköns efterföljande helvete & man ändå skickar vidare något sånt - ja då behöver man hjälp att ta sig ut ur källaren. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0