HJÄLP!

Argh! Igårkväll, två sekunder innan jag somnade kom jag på något - kokboken har inget namn! Här har jag slitit i mer än 6 månader med eländet, den ska i tryck om cirka två veckor & just nu heter den "Kokbok". Iiik i paniiik! På något vänster har jag liksom gått runt & tänkt att den ska heta "A taste of Sweden" - men det är ju IKEAs slogan... Så det går ju bort. Hur kunde jag inte komma på det tidigare?!
 
Anyway... andas... Nu måste vi komma på något asap. Hitintills har jag kommit med två förslag, Paul med ett & Maria med ett fjärde:
 
1) Experience Sweden
2) Food across Sweden
3) Mums!
4) Eat - Ät!
 
Så snälla, om du läser den här bloggen & känner att du har en JÄTTEBRA idé - lämna en kommentar. Är den så bra att vi väljer den lovar jag att skicka en liten present som tack!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Swedes and other delicacies (om ni har någon ratt med just squash)
Food På Svenska
Sweet and Sweder
Let the food quiet the mouth...ha ha
Swedelicious
A dash of Swedish

Personlig favorit:
Just Add Sweden





Svar: Tack! Har skrivit upp dina förslag på den lista jag ska presentera för styrelsen ikväll. Får ju konstatera att det var himla bra att jag kom på det här nu. Hjälp vad hemskt om vi döpt den till "A taste of Sweden" & sedan stämts av IKEA!
Ida

2012-10-24 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0