We ROCK!

Men fy för jäkla tusan vad bra vi är Paul & jag!
 
Så vi har ju jobbat som idioter ute i stugan hela sommaren, men det är bara sedan augusti som vi fokuserat på att få i ordning inomhus. Vi har fått en massa gjort, men det har alltid funnits mer att göra, massa mycket mer att göra. Så i lördags vid lunch, när vi varit & handlat alla ingredienser till Thanksgivingmiddagen började jag känna lite lätt panik. Eller, sjukt mycket panik - för så här såg det ut i köket...
 
& i vardagsrummet... tja... för att låna pappas beskrivning av mitt rum under uppväxten "Jerusalems förstörelse gånger tio". Hm, vänta - jag tar tillbaka, vi säger gånger 20...
Det var ju inte direkt den ultimata "Holiday Retreat" som vi hoppats kunna erbjuda. Snarare totalt jäkla kaos - som om någon tagit två ton bråte & bara låtit allt explodera ut över stället. Det var så jobbigt att titta ut över eländet att jag bara kunde fnissa som en galen kvinna. Vet fortfarande inte riktigt hur vi fick till det, men innan Pauls föräldrar dök upp - mindre än 24 timmar efter att de här bilderna togs - såg köket ut så här:
& vardagsrummet så här...
Alltså, jag vet inte om det finns någon slags order som delar ut medaljer för "bästa panikuppstädning EVER". Men om det gör det, då blir jag banne mig upprörd om någon annan får den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0