Changing Day Job?

Har haft en sån där dag då allt bara har känts lite... ja men off. Inget så där som jag kunnat sätta fingret på, men bara så där lite allmänt ur synk. Så det var skönt att få knata iväg till McCalls & bara sitt & pillra med yttepyttiga blommor i tre timmar. Idag arbetade vi med att färdigställa blad till de blommor vi tidigare tillverkat.

Halvvägs genom lektionen körde vi en "varför är vi här" vända. Jag fick starta & förklarade att allt börjat med min bröstcancerinsamling. När jag pratat klart säger en av tjejerna "Oj... nu känner jag mig SÅ girig, jag är bara här för att jag vill starta min egen firma". Visade sig att alla andra också var där för att de var i branchen... so who knows, kanske dags att byta day job! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0