Nollställd pumpa-guru...

Paul & jag har ju utvecklats till pumpagurus den här sommaren - för vi har fått förklara hur en pumpa blir till både till höger & vänster (folk blir LIKA paffa varje gång de hör att pumpor har olikkönade blommor). Så vanligtvis är jag helt till mig över att få åka ut till stugan bara av den enkla anledningen att det är så spännande att se vad som har hänt! Ta för två veckor sedan, då "assisterade" Paul en hanblomma & checka vad det hade resulterat i förra helgen...
Utdelning!
Men alltså idag... idag känner jag mig mest som en pumpa själv. Träig & ihålig. Man ska inte ha varit uppe i fyra timmar när klockan är halv nio.
 
Packa kylväskor nu... känns ungefär lika överkomligt som Kebnekaise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0