Världens långsammaste dag...

Alltså... dagar då man ska hämta upp små katter på kvällen - går så långsamt! Sitter & försöker stirra fram en senare tid på datorns klocka. Det är som julafton som liten, fast sju gånger om. Som födelsedagsmorgon innan man hörde sången börja hosta igång, fast upphöjt med tio. Det känns som om jag befinner mig i ett kattungevakuum - en tidslop som jag sitter fast i på tid & evighet. Det kommer typ alltid att var måndagen den 17e september & 15.40... & jag kommer aldrig att få knäppa en bild på fjunboll & lägga upp här på bloggen med förslag på arbetsnamn.
 
Ida dör väntdöden...

Kommentarer
Postat av: Matilda

DÖR AV NYFIKENHET!!

Svar: & här dör vi sötdöden! :)
Ida

2012-09-18 @ 08:51:22
URL: http://matildalovisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0