Vårt monogram?

Jag är en stor anhängare av monogram - allt som kommer med ett är lite bättre än samma sak utan. Förutom näsdukar möjligtvis... jag är en ännu större anhängare av papersvarianten utan monogram. Anyway, eftersom jag känner en stark koppling till länkade bokstäver har jag försökt klura ut ett lämpligt åt Paul & mig. För självklart måste vi ha ett till bröllopet! Antal gånger jag svurit över att mitt namn börjar på världens tråkigaste bokstav från ett layoutmässigt perspektiv... ungefär 152. Efter mycket möda & tandgnissel tror jag i alla fall att jag landat i en version som jag känner mig bekväm med.
Så ja - baserat på detta utkastet & det faktum att jag tycker att det känns lite spännande, så kommer jag att byta efternamn när vi väl gift oss. Gå från Jansson till Chvostek... det blir ju intressant att se hur lång tid det kommer att ta innan jag vänjer mig vid att skriva det namnet efter mitt eget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0