Gud hör bön 2

Jag måste ha varit exceptionellt snäll den här veckan, för idag fick vi 30 cm snö & julfirandet är återigen inställt! Så gud hör bön två helger i rad & allt jag kan säga är TACK! Från djupet av mitt hjärta! Efter en dag av en hel massa snöskoande (faktiskt enda sättet att ta sig till Loblaws i rimlig tid för att få middagsmat, att pulsa hela vägen efter totalt oplogade vägar hade tagit sjukt lång tid) så var det himla skönt att sätta sig ner med varm middag & lite vin. Det kändes dels väldigt värt efter all motion & dels så måste man ju skåla för Snow Days. Dessutom, lovade jag en skål för Camilla, eftersom det inte blir så mycket skåla av när man har en liten baby på väg. Så skål för Camilla, den lilla söta som snart kommer att dyka upp & Gud, för att jag slipper loppbett även den här helgen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

<3

Svar: Kram!
Ida

2013-02-09 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0