Alone for the weekend...

Den här helgen är det bara jag & fluffen som håller ställningarna på hemmaplan. Paul är nämligen ute på äventyr i vida världen, på andra sidan gränsen närmare bestämt. Hade så gärna velat följa med på en tur till USA, men vi bestämde oss för att vara förståndiga & avvakta. So, alltså är jag lämnad till mitt eget öde fram till på tisdag. What to do?
 
Well, för det första ska jag äta väldigt mycket räkor. Paul gillar dem ju inte, så det här är min chans att frossa!
 
Sen ska jag sätta igång med lite bröllopspyssel tänkte jag. Har ett par idéer som jag vill testa. Dels för att jag verkligen älskar pyssel, dels för att jag gillar tanken på att jag kan spara in pengar på det hela. Här går ju medelbröllopet av på cirkus 150.000 kronor (det vi var på i somras = 600.000) & jag personligen får lite krupp när jag ser den siffran. I mean, du KAN köpa en by i norrland för så mycket pengar (jo, på riktigt - såg en för försäljning på blocket för 40.000 kr en gång!). So, DIY tänker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0