Ett fyrfaldigt leve!

Hurra, hurra, hurra, hurra!
 
Idag fyller Paul år & det måste ju så klart firas! Funderade jättelänge på vad jag skulle ge honom, för han är så himla svår att köpa presenter åt. Men tillslut beslutade jag mig för att det fick bli ett litet "Frankrike kitt". Så till att börja med skickade jag efter en Lonely Planet France. Kändes som en bra start... men sen då. Lite funderade hit & dit & jag kom fram till att det är bäst att fortsätta på det upplevelsespår som vi båda rätt ofta följer när det kommer till presenter. Vi har liksom allt som vi behöver rent prylmässigt, så då är det bättre att tanka minnen. Vi tyckte båda att det var supertrevligt att åka på julbordskryssning i Stockholm i julas - så jag hakade på den ursprungsidén & vi kommer följaktligen att åka på middagskryssning på Seine när vi är i Paris. Kände mig väldigt nöjd med den presenten, förutom att det är lite knepig att slå in... Att bara stoppade printade biljetter i ett kuvert är inte riktigt min stil. Dessvärre kom jag ju på detta i tisdags, så tiden var knapp - men på något vänster lyckades jag dra ihop ett litet utkast på en båt plus Eiffeltornet & skickade iväg en order på dem som vykort. Sedan blev det nervös väntan tills paketet tack & lov dök upp med Fedex på fredagen. Länge leve Fedex!
Båten är lite vinn, men jag var för stressad (& nere) för att hinna peta tills det blev rätt, & minimiantalet man kunde trycka var 25 (så det var ju att ta i lite) men lite svinn får man ta ibland & så är jag så glad för att korten kom fram i tid att jag faktiskt inte tänker bry mig så mycket om båtuslingen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis Paul! Hoppas du får en fin födelsedag! :)

2013-06-23 @ 12:38:01
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Camilla

Det var en fin present, upplevelser och minnen kan man inte få för många av ❤

Svar: Födelsedagshälsningen framförd & han tackar så mycket! VI ser båda fram emot kryssningen, har gjort den en gång som liten - men det var för typ 20 år sen, så det ska bli kul att få göra den igen!
Ida

2013-06-23 @ 13:19:35
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Jo

Tycker det ser jättefint ut =)

Stor grattiskram till Paul!

Svar: Tack! Har skickat kramen vidare till Paul som tackar!
Ida

2013-06-23 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0