Lugn min själ...

Det här med att planera bröllop... Jag känner att jag bara måste komma ut på andra sidan stärkt som människa, för jäklar i min lilla låda vad det frestar på i bland. Jag kan ha en klar plan i huvudet, men på något vänster så blir det inte alls som jag tänkt mig utan något helt annat & jag står där som världens fågelholk & viftar med armarna & bara "Hallå, vad hände, nej vänta!".
 
Nu håller vi tummarna för att dagens advokatbesök ska gå: smidigt, snabbt & billligt...
 
HAHA! Jag hör ju själv hur det låter. Men ok, rephrase... låt oss hoppas att det inte blir alltför krångligt, långdraget & dyrt. Låt oss sen hoppas att skatteverket äntligen ska har alla papper de behöver för hindersprövningen för nu orkar jag inte hålla på mer med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0