A gift about gifts...

Paul gav mig en liten present igår - en otroligt trevlig liten bok om stickade presenter.
Supercharmig sammansättning av presentförslag & min hjärna snurrar redan med olika uppslag på vad jag skulle kunna påta ihop. Ja... om jag bara vore tillräckligt bra på att sticka med andra ord. Min lilla babytröja har stått & stampat hela veckan eftersom jag varit lite för upptagen med att fortsätta på den - men nästa vecka, då ska jag banne mig få klart den! Idag blir det dock virkning. Vi ska köra upp till stugan & då vill jag ha något att arbeta med & virkningen kommer ju lite lättare ur fingrarna är stickningen. Jag verkar definitivt ha lite svårare med att grabba två nålar istället för en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0