Making the best of what you get...

Men titta vad Kanada bjöd på när vi vaknade upp i morse!
Myyyys!
 
Eller så kan det ha varit att vi blev lite kollektivt tröttare än vad uppstigning vid 06.00 vanligtvis innebär. Jaja, bara att göra det bästa av situationen - life gives you lemons & allt det där. Så vi drog på julmusik på max & sen har jag stått & pysslat ihop cupcakes till "Blue Christmas" & "Lonely this Christmas". Samtidigt började grannarna knäppa på överbliven julbelysning ute i buskarna, så då känns det ännu lite mer OK. Som om samtliga bara "Aha... mother nature, that is ALL you can do? Well guess what, we don't care!". Morgonens cupcakes... tja, temat jag fick från Pauls jobb var "comedy, like stand up". Inte det mest lättarbetade, så jag bangade & körde på det lättaste alternativ jag kunde komma på "ledsen/glad mask". Fast i lite egen tappning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0