Will come in handy on groundhog day!

Ajdå... idag kikade jag ut genom köksfönstret & fick se den här lilla filuren:
En alldeles egen liten groundhog. Vilket ju kommer att vara väldigt smidigt på Groundhog Day om vi ska försöka vara positiva, men det sätter lite käppar i hjulet för mig när jag ska anlägga någon form av trädgård nästa år. För de här små krabaterna äter ALLT - det har jag lärt mig den hårda vägen ute i stugan. Vad värre är, så fort jag googlar hur jag ska bli av med den så dyker det bara upp helt vedervärdiga tips. Ja, jag vill att den ska bo någon annanstans, men jag vill inte mata den med aluminiuminslagna tuggummin för att ta död på den! Eller gasa ihjäl den för den delen. Det känns ju bara hemskt elakt & hjärtlöst, rent sadistiskt rent utav. Får försöka hitta någon human fälla helt enkelt så att vi kan fånga & släppa ut den någon annanstans, kanske rent utav i vår gamla trädgård i stan?! Lite som payback för allt flyttdrama tänker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0