Hur det är att leva med Paul...

En sak är alldeles säker, det BLIR bara inte tråkigt när det finns en Paul i huset. Människan har en fenomenal förmåga att hela tiden hitta på små bus som får mig att skratta, om än med en smula ögonhimlande på köpet. Som idag... fredag så han kom hem med tulpaner mitt i middagsbestyren. Så jag bad honom att hitta en temporär vas. Tydligen lämnar "temporär vas" fältet rätt fritt...
Jaa... vad ska jag säga? Går ju inte att göra mycket annat än att skratta! Skratta & vara väldigt tacksam att han inte tog det fullt ut & fyllde upp min stövel med vatten, då hade jag kanske inte tyckt att det var fullt lika underhållande!

Kommentarer
Postat av: Alex

haha underbart!

Svar: Så kul att andra också tycker att han gör skoj saker & inte bara jag som är lättroad. :)
Ida

2014-03-15 @ 20:18:12
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hahaha! Ja, man tager vad man haver! :D

Svar: Tydligen! Han är himla bra på att improvisera när det kommer till sånt här!
Ida

2014-03-15 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0