Halleluja!

Vill nästan gråta för att jag är så glad - vi har någonstans att flytta redan på söndag! Fina, underbara, Isolde (min första hyresvärdinna) här i Toronto har en källarlägenhet i sitt hus som blir tom på söndag, så vi flyttar in där redan då. Kan ni förstå så flax det känns som vi har nu! I en stad där hyreslägenheter är dyra & i princip uteslutande innebär att man binder in sig på att hyra stället i ett år & så får vi ett korttidsboende fixat genom två mail fram & tillbaka i ett hus som vi båda känner & älskar... Jag kan liksom nästan inte fatta det! Känner hur jag liksom fick en energiinjektion bara av att läsa hennes mail - att veta att vi är välkomna! Gör att tröttheten nästan tvättades bort, vilket är en bedrift eftersom jag packade mer eller mindre utan uppehåll från klockan 4 igår eftermiddag till 01.00 i natt. Nu måste jag bara få tag på Paul så att han kan få lite hopp han med, stackarn stod & pumpade avloppsvatten till klockan 3 på morgonen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0