Men jag orkar inte...

Alltså, om (jag säger OM för i nuläget känns det inte aktuellt för fem öre) jag skulle bli gravid någon gång i framtiden - då vill jag bo i ett hus med ta mig fan tip top avloppssystem. Vårt här i huset faller INTE in under den kategorin. Allt började ju kånka ihop dagen innan Paul åkte till Ottawa & sen dess har det blivit gradvis sämre. I nuläget är det duschförbud som gäller & nere i källaren är det avloppsvattenkris delux. Vi har tillbringat morgonen med att hyserierädda pryttel från källaren. Tänk er lite en myrkoloni som försöker rädda alla ägg ur det falerade myrboet... Nu är i alla fall allt upp- eller utkånkat & det är dags för etapp två, vi ska se om den jättelånga "plumber snake" som vi köpte igårnatt kan lösa problemet. Gör den inte det måste vi dessvärre kasta in handduken & ringa den portugisiska minionarmén. Fy tusan vad jag hoppas att vi kan undvika det. Jag vet ju att problemet kommer att lösas då, men förra gången såg det ut som hej kom & hjälp i huset när de väl lämnade. Avloppsvatten spillt precis överallt... Spillt & stänkt... var så där kul att skura alla väggar då & känner väl inte direkt att det ligger på favvolistan nu heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0