38 weeks...

38 veckor & jag känner lite att jag gett upp, det känns som om det alltid kommer att vara så här - igen baby, bara jag & jättekaggen. En oändlig tidsrymd av mjuka byxor, tröjor som är för korta, ingen alkohol, suck & pust & stön & stånk... Har typ börjat boka in saker i min kalender igen - SWEAs julmarknad nästa helg? Ja men visst, den kommer jag på utklädd till julgranskula! Pauls kollegas julfest den 6e december? Nemas problemas, jag & magen kommer & äter ost så bunkra upp! Någon som vill stämma träff vilken dag som helst i januari 2015? Självklart! Jag får kanske köpa ett litet rullbord på IKEA för att frakta runt kanonkulan, but I will be there!

Kommentarer
Postat av: Malin C

Hahaha! Åhhh utklädd till julgranskula! :)
Som vanligt känner jag igen mig. Från att ha gått till att se till att "rätt" kläder är tvättade i helgen, kylen på påfylld med fem (!!) turkiska yoghurt och håret nytvättat så blir det istället en tur till Ikea.
Vaknade nyss dessutom av att jag drömde att jag fött bebisen och slarvat bort honom. Hittade honom så småningom i en brödburk. Kanske bra om förlossningen dröjer lite...

Svar: Japp - alldeles röd, rund & grann! :)
Hm... kanske att vi får bege oss till IKEA också. Känns ju onekligen som en rätt typisk "höggravidaktivitet".

& hemskt tur att du hittade er baby igen - dessutom i brödburken. Hemskt passande med tanke på hela bulle i ugnen grejen!
Ida

2014-11-15 @ 02:46:31
URL: http://mclapper.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0