Halloween potluck...

Så där lagom till att jag släckt lampan igårkväll hörde jag ett halvkvävt "fuck" från Pauls sida av sängen. Eftersom Paul väldigt sällan svär höjde jag på ögonbrynen där i nattmörkret & frågade vad han kommit på att han glömt bort (jo men det är alltid så för oss, paniksvordommar utan att någon slagit i en tå ÄR för att vi glömt bort något viktigt). Visade sig att de har Halloween Potluck på jobbet idag... & Paul bara "Men det är ju inget jag kan göra något åt nu, kanske att folk inte gått in så hårt för det så att jag behöver känna mig dum..."
 
De började duka upp för en halvtimme sen & det enda jag kan konstatera är "Surt älskling, surt"
Tänderna är glow in the dark... & spindeln under är en gigantisk ostboll för den som undrar.
Sen bjuds det på mumiekorv...
& någon form av Halloween pepparkakshus. Why not liksom! Själv hade jag nog försökt knåpa ihop två små lidande Hans & Greta figurer för att kompletera mästerverket...
Näringsmässigt verkar det ju bli en riktig mardröm till lunch - passande så här dagen till ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0