Love the rabbit...

Tor fick en mjukiskanin i julklapp av Pauls syster & idag tänkte jag att det var läge för "staging photo" - alltså, proppa upp unge & kanin, knäppa ett kort & skicka ett tack-mail. Sagt & gjort, Tor ner i spjälsängen & så la jag kaninen bredvid honom - tog en sekund, sen var det kaninkramarfest deluxe i det Chvostekska hushållet. Tor blev verkligen helt till sig över allt det mjuka fluffiga.
Det är så sött, för han blir verkligen så där sjövilt glad nu för tiden - viftar med armar & ben & typ gladskriker.
Enda lilla smolket i min bägare är väl att jag hoppats på att vår fina Hudson Bay björn, Maud, skulle bli favoritmjukisdjuret... Jag som utrustat den med en liten skogshuggarmössa & allt (var ju i & för sig tänkt som en present till Tors kusin, men testade den på Tor innan vi åkte dit & den var för liten... så det fick bli en Maud-mössa istället)!
Jaja, får väl promota Maud lite längre fram när han kanske har vett att uppskatta henne lite mer - för just nu är det tydligen bara mjuka kanin-öron som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0