Tors julklappsfilt...

Nu är jag ju inte riktigt klar med Tors födelsedagsfilt än... men det hindrar mig inte från att jobba på julklappsfilten!
Tanken är att det ska bli lite som ett lapptäcke av olika virkade julrutor, fast jag planerar att byta ut ett par rutor mot mer svenska julmotiv. Jag tänker "the elf" mot kanske en julbock eller en domherre & kanske "God Jul" istället för "Merry Christmas". Vi får se... Vad tycker ni, är det något svenskt julmotiv som bara MÅSTE komma med? Haha, kanske Kalle Anka i mitten!
 
Um, & ja... det kan hända att jag inte riktigt kommer att hinna klart till den här julen, men det spelar ju inte så stor roll. Bara jag får klart den till nästa jul så är jag nöjd. Tänker att filten ska komma fram varje december & liksom vara signalen att nu, nu har nedräkningen börjat på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0