Mot en ny plats...

Nu har jag funderat runt kring bloggen & bestämt att just den här platsen inte längre är för mig. När farmor dog tappade jag liksom så mycket av mitt sammanhang & med det bloggen & det kändes helt enkelt inte på samma sätt när jag då & då försökte komma tillbaka i rutinen igen.
 
Vet inte riktigt vart jag kommer att landa tillslut, & jag känner mig heller inte riktigt redo att trycka på delete när det gäller hela mitt arkiv här, men i nuläget kan ni som fortsatt kika in följa med på instagram istället. Kontot är rätt nytt, inte fullt lika privat som vad det varit här, & rätt mycket mer politiskt vinklat - men i fall att ni ändå vill ta en titt så kan ni hitta mig som ida.chvostek   s.w.a.g.d
 
Tack & hej - det har varit en rolig resa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har börjat följa dig ❤️

2019-09-11 @ 19:53:50
Postat av: Camilla

Jag är den anonyma

2019-09-11 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0