Typisk Ida spontanitet...

Jag har kommit fram till en sak, när det gäller utmaningar så tänker jag inte till direkt - jag hoppar på omgående! Ett par exempel - flytta till Kanada med tre månaders varsel, ställa upp som en av kockarna i lokal Iron Chef tävling med två dagars framförhållning... & så den senaste bravaden - ställa upp i 2013 Ride for Heart som går av stapeln nu på söndag. Pauls kontor har nämligen anmält sig som lag, men så fick en förhinder & de behövde en ersättare & frågade om jag kunde ställa upp. På riktigt, så här går konversationen:
 
Paul - Ida, can you fill in one of the slots in Ride for Heart on Sunday?
Moi - Sure! Good I did ALL that cycling yesterday as practice! Haha!
Paul - Sweet, you are in. I will bring back the swag for you.
Moi - Awesome!
Moi - ... wait, and how far do I have to bike again?
Paul - I'm doing 50 km, but you can get away with 25.
 
& 25 km klarar jag ju av alla gånger, men det är inte riktigt det som är grejen... utan snarare det att jag svarar ja INNAN jag kollar vad jag egentligen gett mig in på... I på det djupa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0