Men orka...

Ibland blir jag så trött på mig själv. Köpte ju som sagt upp mig på lösögnfransar som jag glatt klistrade på igår (individuella, inte en remsa) utan att inse att man måste köpa ett speciellt medel för att få av sig skiten (blond, I know). Så, eftersom jag inte hade tid att plocka upp det igår & jag började tidigt idag har jag fått knata runt (& haft möte med min second language lärare!) hela dagen med hysteriskt långa barbieögonfransar... Varför händer sådanna här saker alltid mig? Anyway, försökte tona ned det hela genom att ha en mkt enkel outfit idag...

 image184
Topp - Americal Eagle
Jeans - Monki
Väska - Mulberry, Bayswater
Smycken - långtidslånat silverarmband med blå sten & blå örhängen från brasilien


Kommentarer
Postat av: brother

Cheer up! Lyssna på lite Sam & Dave - Hold on Im comin' så blir allt mkt bättre!

2007-11-20 @ 16:41:20
Postat av: brother

Vad skall du med lösa ögonfransar till? (ma)

2007-11-20 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0