All American...

känner jag mig idag vad gäller outfit. Tror att det beror på att jag fönat haret. I övrigt så är jag trött, kom inte i säng förrän vid halv fyra & sedan vaknade jag vid 8. Illa. Tillråga på allt drällde jag sedan runt i huset utan att egentligen göra ngt, skvallrade oförsvarligt länge med Megha (spec. som jag tänker ta ledigt i eftermiddag & gå & shoppa med henne) & tog mig inte in till institutionen förrän vid 11-tiden. Väl där insåg jag att jag missat en klass (visserligen frivillig men har man anmält sig tar de upp frånvaro) i hur man betygsätter. Så surt! Dessutom vägrade den dumma fisken att se sina små matpartiklar så jag fick ägna alldeles för mkt tid at att peta runt dem i tanken & försöka guida honom rätt... Aktar han sig inte blir det en enkelbiljett till evigheten


image135

Topp - Fred Perry (20 grader idag)
Jeans - Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0