Shopping på en helt ny nivå...

har jag insett att man kan ägna sig åt här. Skulle bara ta en snabb titt in på SEARS men det tog liksom aldrig slut. Efter Sears fortsatte nämligen affärerna i det oändliga, våning på våning... Klarade av ett plan innan min rygg & mina fötter inte fixade mer. Hade som tur var knappt med mig några pengar, i annat fall hade jag maxat. Har iaf sett stövlarna från Timberland nu, är i valet & kvalet. Fingrade ocksa på ett par fran Blondo, fodrade & lite lika dessa, fast de jag såg var mkt finare... Ett är säkert, det tar nog inte sa många dagar innan jag glatt travar hem med ett par nya stövlar. Erkänner att stövlar är mitt craving denna vecka. :) 

Så, i slutändan köpte jag bara lite aceton & sminkborttagningsservetter, fun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0