Today...

Just nu ar jag lite begransad i valet av skor men detta ar iaf vad jag har pa mig idag. Valde kilklackar eftersom jag ska promenera omkring ratt mkt & fota lite saker sa att ni far se hur det ser ut har. Skorna kommer fran Bianco & ar gamla som gatan. I fall att ni undrar over blamarkerna sa finns de spridda over resten av mig i ett fint leopardmoster. Uppstod nar jag tvingades att aka rulltrappa med allt mitt bagage vid omchekningen i New York. Min lilla protest sopades bort med 'If there are any problems maaaaaaaaaam we can contact homeland security'. Jag bet ihop, akte & foll nar jag skulle ta mig av... Var inte det trevligaste jag varit med om.

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0