Detta däremot!

Konversation imorse:

Moi - Look Rob! Look!
R - What Beb?
Moi - This is a mini dress! See the difference?
R - Eh, well to me it looks like a long t-shirt that you wear with stockings... Not that I or anyone else is complaining!
Moi - Hmpf, stupid. It's not that bad...
R - No, I guess that you have your little black one in mind...
Moi - No, my little grey...I have actually never used it outside Brazil, that's how bad it is... But it's still a dress, not a tunic as Jo claims!

image368
Klänning - Ces't Moi
Skärp - mammas
Strumpbyxor - HM, ribbstickade
Stövlar - Bianco; svarta

Kommentarer
Postat av: Maja

Oj, jag håller med, den var riktigt kort! Då är ju det där andra bara som en barnlek.

2008-04-05 @ 18:18:37
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Jo

Jag stödjer min åsikt med att AFFÄREN som sålde "klänningen" sålde den som tunika =P

2008-04-05 @ 21:07:04
Postat av: Ida

Maja - Jepp, denna ar mini den andra ar inte mini, sa ar det bara! :)

Jo - Jaha, men om vi gar tillbaka till ylle & mandel sa ar jag saker pa att den franska gubben kommer att stodja klanningsteorin!

2008-04-05 @ 22:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0