I look sharp!

Panikpysslade ihop det sista på min uppsats i förmiddag & småhastade sedan in till institutionen. I korsningen Bloor & Bathurst står jag & väntar på att få korsa gatan när jag plötsligt hör en liten tantröst bakom mig säga:

T - You look sharp!
Jag vänder mig om, lite sådär svenskt osäker på om hon verkligen menar mig...
T - Yes you, you look sharp! It's so nice to see that there are actually people who takes pride in making a nice impression, so many does not pay attention at all these days, but you do!
Moi - Oh! Thanks! Thank you so much, you just made my day!
T - Well you just made mine as well!

Hade kunnat lyfta upp henne där & då & bara kramat om henne för att hon var en sån liten glädjespridare, men det blev grönt så jag ilade vidare istället. Fast med så mkt lättare steg, because I look smart! :)

image366
Topp - VILA
Kofta - HM
Kjol - mammas
Strumpbyxor - grafitgrå, ribbstickade
Väska - Mulberry, Bayswater
Skor - Scorett; marinblå ballerinor med vit rosett på tån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0